::. Pengikut setia MisS FeRRaRi .::

Wednesday, August 03, 2016

Mr Perfect

Yang kau lihat sempurna, tak semestinya tiada cacat cela.

Bukan. Bukan itu maksudnya.

Sempurna itu sebab,
Aku sedih, dan kaulah kegembiraan.
Aku lapar, dan kaulah kekenyangan.
Aku kekurangan, dan kaulah kelebiha.
Aku hodoh, dan kau mr perfect.

😅

Yang part last tu melawak.

Jangan jatuh hanya kerana sifat sempurna dia. Sebab dia juga manusia, ada cacat cela. Yang kau lihat indah, tak semestinya. Ada yang hanya berpura. Menunjukkan yang indah, sedang di dalam terselit seribu rahsia.

Ya, aku terima. Terima walaupun aku tengah letih, dan kau buat tak tahu.

Takpe, aku kumpul dulu. Tunggu masa bom meletup eh. 😂

* TiMe KaSiH DauN KeLaDi, LaiN KaLi DaTanG LaGi *

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...