::. Pengikut setia MisS FeRRaRi .::

Wednesday, December 05, 2012

Maafkan Aku.

Aku, hanya insan biasa. Sungguh, aku tahu kau lebih mengenali aku. Kau tahu setiap kata kata aku. Kau tahu samada ianya jenaka ataupun kebenaran. Sedih ataupun tawa. Sungguh. Aku terkilan. Terkilan sebab di saat aku perlukan seseorang, kau takde. Sedih sebab aku anggap kau lebih daripada seorang kawan. Kau umpama adik, umpama kakak.

Aku akui. Aku salah. Maafkan aku. Andai kau tahu. Aku tak pernah berniat. Sedikitpun pun tak pernah terlintas nak sakitkan hati kau. Memang. Terkejut bila dapat mesej kau. Maafkan aku. Sebab aku tak dapat berada di sisi kau saat ketika kau perlukan aku.

Maafkan aku. Sebab aku hanya insan biasa.

" A true friend is the only therapy you'll ever need "






* TiMe KaSiH DauN KeLaDi, LaiN KaLi DaTanG LaGi *

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...