::. Pengikut setia MisS FeRRaRi .::

Sunday, June 03, 2012

Warkah Terakhir

Assalamualaikum w.b.t.

Agak lama aku tak mengupdate. Kaloo ade update pon mostly copycat. Kosong. Entah kenapa. Itu yang aku rasa. Bila view balik last post, dah takde post pasal BOLA. Entah. Pemergian atuk bawa semangat bola tu sekali. Dulu, kat rumah ni, aku la yang paling riuh pasal bola. Tak kira pasal bola dalam negeri atau luar negeri. Sekarang, bila abah tanya. Hanya mampu cakap tak tahu. Tengok bola pon dah macam takde feel.

Rindu. Rindu nak ade semangat bola macam dulu. Pergi umah arwah atuk dan bercerita pasal bola. Ya, aku berbeza dengan gadis lain kan? Bola. Bola. Bola. Itu je yang aku tahu. Tapi sekarang. Rasa macam KOSONG. Atuk pergi 16 Mei 2012. Tahun ni. Aku tengok Final FA Cup tanpa atuk. Kelantan menang kan? Tapi, entah. Gembira tu takde. Yang hidup pasti akan mati kan? Itu pasti. Itu janji Dia.

Semoga arwah atuk tenang di sana. Al-Fatihah buat arwah atuk. Ibrahim Bin Husin.






* TiMe KaSiH DauN KeLaDi, LaiN KaLi DaTanG LaGi *

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...