::. Pengikut setia MisS FeRRaRi .::

Thursday, April 12, 2012

:: Maafkan daku ::

Assalamualaikum w.b.t.

Entri ni khas aku tujukan buat pakwe tersayang.

Maafkan aku. Bukan niat aku nak curang. Tapi aku dah tak boleh nak tahan. Kau ingat aku kaya ke? Selalu sangat kau nak buat hal. Bila kau buat hal, maka banyak la duit aku yang akan melimpah ruah hanya untuk kau. Kau x sayang kat aku ke? Dah 3 tahun kita bersama. Dalam 3 tahun tu banyak benda kita harungi bersaama. Susah senang, pahit manis, suka duka. Semua aku cite dekat kau. Kaloo aku sedih pon, aku menangis dengan kau, kaloo aku gembira pon, aku kongsi dengan kau jugak.

Maafkan aku. Hari ni kesabaran aku benar2 telah tercabar. Selama 3 bulan kau buat hal, aku senyap je. Sekarang ni aku rase cukupla. Cukuplah sampai kat sini je. Bukan aku x sayang kat kau. Gila x sayang, kau adalah benda paling berharga untuk aku. Tapi, mungkin dah smpai masanya. Aku lepaskan kau kepada yang lain. Ferrari.



yess, ni la pakwe tersayang aku. Maafkan aku sebab terpaksa lepaskan kau pergi.

* TiMe KaSiH DauN KeLaDi, LaiN KaLi DaTanG LaGi *

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...