::. Pengikut setia MisS FeRRaRi .::

Monday, April 09, 2012

:: Gelagat Anak PokTeh ::

Assalamualaikum w.b.t.

Hari ni dah masuk hari 5 hari berlalu. 5 hari aku x balik umah werh. 5 hari. Minggu ni x dapat balik di sebabkan bz gile. Bz dengan module, harap-harap sem depan dapat abg fasi macam incik Wan Saiful Azzam lagi. Sebab dye smart + boleh masuk gu + spoting gegile. :D

Ok la dah cukup cite pasal laki. Aku ni memang pantang dengan lelaki. Mudah sangat jatuh cinta. *menyampah*

Hari-hari sepanjang 5 hari dekat umah pokteh ni banyak di selangi dengan hilai tawa kanak-kanak ribena. Ada saja yang nak di kenakan. Hari jumaat lepas prank roommate aku. Hamek kau, dengan tepung + telur + air. Memang busuk gila. Di sebabkan terlampau setiakawan sangat dengan roommate, aku pun mnerima tempias. Memang busuk gila la. Mandi bershampookan Lifebuoy pun x hilang bau. Lepas ni dah boleh tukar nama brand shampoo. Sudahnya, baju aku kena rendam 5 hari 5 malam.

Kanak-kanak ribena ni x cukup dengan prank je, Semalam, pegi hack FB housemate. Bukan buat status gile-gile sebab macam dah biasa sangat. Tukar birthday. Lepas tu, bile detik 12 tengah malam, kemain pelik housemate aku. Pelik sebab ramai sangat yang post dekat wall dia. Aku buat-buat muka blur. Tiba-tiba datangla rombongan cik kiah dengan bedak segala bagai konon2 nak smbut birthday housemate aku tuh la. Hantu kan? X plan dengan aku langsung. Sudahnya, dengan aku sekali makan bedak. Tapi xdela seteruk housemate aku tuh. Lepas ni kena beware bila online. Kena pastikan jauh dari pandangan mata kanak-kanak ribena ni.

Tapi apapun, anda sekalian telah berjaya menceriakan insan yang sedang berduka. (^_^)

Orang kata sahabat susah di cari. Moga diorang akan kekal menjadi sahabat aku. Pada susah dan senang aku.



* TiMe KaSiH DauN KeLaDi, LaiN KaLi DaTanG LaGi *

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...