::. Pengikut setia MisS FeRRaRi .::

Sunday, March 18, 2012

:: Lost ::

Asslamualaikum w.b.t

Baru brapa jam aku rase keluar daripada umah tu. Tak sampai sehari pom. Malah tak sampai 12 jam pon. Tak tengok senyuman abah pon hari ni. Bila bersiap nak g kelas tadi, abah dah keluar. Ma je yang mengiringi pemergian aku ke kelas.

Apakedehal sedih sangat ayat aku ni?

Susah jadi anak manja ni. Nak jauh kejap pon dah x boleh. Start la homesick. Padehal umah dengan machang ni jarak nye sekangkang kera je. Betul ke idak peribahasa aku tuh?

2 3 4 hari ni rasa sedih semacam. Banyak sangat kot dengar berita orang kehilangan. Rasa macam lemah semangat pon ade. Di luar nampak tenang. Tapi dalam hati ni, Dia je yang tahu.


Dah, nak tido. Mintak bangun pagi esok dah x rasa cenggini.






* TiMe KaSiH DauN KeLaDi, LaiN KaLi DaTanG LaGi *

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...