::. Pengikut setia MisS FeRRaRi .::

Saturday, March 24, 2012

:: Kekasih Hati ::

Assalamualaikum w.b.t.

Hari ni pepagi lagi sudah di kejutkan. Dah memang rutin la kalau Pakcik Saidi shift malam. Dia balik pagi2 tu, habis la. Sume anak2 dia di kejutkan. Semenjak abang aku xde ni, aku adalah insan bertuah. Bertuah sebab kalau dia nak ke mane2, aku lah yang jadi drebar. Kalau petang2 xde hal, kalau pagi2 kan. Alahai. Macam setan tengah bergayut kat kelopak mata je. Malas nye lain macam. Memang malas la kalau bab menolong kan. Cer kalau bab berdating, kemain laju bangunnye. Manusia, biasala.

Sesudah mandi tu. Buke almari. Cari baju. Baju ni pon dah mcm biskut chipsmore. Kalau aku nak pakai dan-dan je xde. Hantu betol baju ni. Nak pakai baju lama2 dah x boleh. X muat. Bahagia sangat sekarang. XD

Sudahnyer, bersandar tepi almari. Tibe2 la pulak rase nak nangis. Annoying kan? Cam bebudak. Beberapa minit kemudian, makcik Norizan masuk. Kemain aih terperanjat. Ingatkan aku dah siap. Ghupenyer, menangis tepi almari.

makcik Norizan : Bakpo x siap lagi ni? Abah dok tunggu doh tu..

aku : Malas la nop g. Baju ore xdop.. Hile abes..

makcik Norizan : La, baju hile g mano? Tengok doh ko molek dale almari tuh. Xdop ore nop pakai baju meu erh. Terlebih besa.

aku : Mane ore tahu. Malas nop g la. Xdop baju. *mule.menangis.macam.budak.kecik*

makcik Norizan : Mace2 la mu sore ni gak. *pastu.mak.aku.mule.carikan.baju.untuk.aku*

*beberapa minit kemudian *

makcik Norizan : Hoh, amik baju ni. Pakai baju ni jela. Cepat sikit. Namukae abah bleber plop.


Yess, saya memang macam budak kecik kan? Walaupun umur dah mampu nak ada anak.

Okai, boleh gelakkan saya beramai2..

p/s : ma, i heart u soooooo much. :D

* TiMe KaSiH DauN KeLaDi, LaiN KaLi DaTanG LaGi *

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...