::. Pengikut setia MisS FeRRaRi .::

Tuesday, March 20, 2012

:: Cinta hati LAGI ::

Assalamualaikum w.b.t

Seawal pagi nak menghapdate nyer haa! Mood nak menaip ni datang jarang2 jer. Tapi tadi, boleh plak dye datang time aku tengah study. Pahtu start la cakap sensorang kan. Nasib BFF sorang tu pakai head-phone ataupun dalam bahasa aku telinga. Sebab apa telinga? Sebab aku nak panggil. :D

Malam ni aku study werh. Gile kentang betul study pon nak kecoh segala bagai. Ni la name nyer bersusah2 dahulu, bersenang2 kemudian. Kemain aih cuti 2 minggu. G kelas nak tak nak. Bajet takde kelas kan. Sekali masuk kelas, kemain esaimen beratur. X termasuk mini project, presentation. Pergh, HANTU betul aku rase bab-bab presentation ni. Padan muka kan. Org lain bersusah2 dahulu, kita bersenang dahulu. Memang minggu paling TERBAIK la minggu ni kan.

Malam ni kemain semangat nak study sebab dapat catalyst. Pergh, memang semangat bebeno. Catalyst ni memang terbaik la kan. Tengah study pon boleh senyum sensorang. Esaimen tu terasa heaven.

Boleh buat lagi lain kali. Tapi kali kedua, biasanya dah x best. (^,~)

* TiMe KaSiH DauN KeLaDi, LaiN KaLi DaTanG LaGi *

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...