::. Pengikut setia MisS FeRRaRi .::

Thursday, February 09, 2012

:: Cherita Chenta ::

Tahukah anda?

Gemersik Kalbu dah abes?

Lepas ni dah x boleh tengok Mr Sufian yang super duper kaacak tuh. Dah la Mr Sufyaan kat rumah ni pon dah nak away dah.

Tapi, setelah kajian di buat, pergh, kajian tuhhh. Kebanyakan cherita chenta ni mesti ada salah seorang yang kaya.

Kaloo macam aku dengan Diploma sem 3 ni memang x akan bahagia la kot sebab dua-dua kayap. HAHA

btw, tadi aku mimpi ular. Tapi x ingat plak kena patuk ke tak. Amboi, mimpi ni macam taw2 je Diploma sem 3 ada kat kg. Time tu jugak la nak mimpi ular segala bagai.










* TiMe KaSiH DauN KeLaDi, LaiN KaLi DaTanG LaGi *

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...