::. Pengikut setia MisS FeRRaRi .::

Saturday, January 28, 2012

:: Gemersik kalbu ::

Setiap hari Isnin-Khamis. Jam 7 malam.



Cerita ini di adaptasi daripada novel Gemersik Kalbu karya Anis Ayuni.

Bagi aku la, Gemersik Kalbu ini adalah yang terbaik daripada filem2 lain yang di adaptasi. Nora Elena sebelum ni pun x berapa nak layan. Gemersik Kalbu ni mengancam werh. Muka Aqasha a.k.a Sufian memang terbawa2 sampai ke mimpi wooo~

Nakal kan dia? Suke angat2 lelaki yang berperangai sebegitu. HAHA. Tapi, Raihanah tu dah memang sepadan la dengan Sufian sebab Raihanah tu jenis slow je kan? Aku ni plak, bak kata mak aku, aku yang akan mengusik laki aku. err? Pelik kan. HAHA

Istimewanya cerita ini adalah, aku x boleh berhenti daripada tersengih sensorang. Memang layan habis. TERBAIK.*alaalaboboiboy




* TiMe KaSiH DauN KeLaDi, LaiN KaLi DaTanG LaGi *

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...