::. Pengikut setia MisS FeRRaRi .::

Friday, January 13, 2012

:: Dia, cinta saya ::

Tadi, buka facebook. Macam bese. Stalk org sane sini. Tetibe terbaca status.




"When cake slices are five and members are six in a family
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Then only mother says : "I DON'T LIKE CAKES" ♥ :)



tetibe.. Teringat kat ma! Cait, padahal baru semalam ma datang melawat kat mchangster. Mulia kan hati seorang ibu?


Hari tu, aku bawak balik pizza 1 pan. Memang ckup2 jer pizza tuu. Ma taw, anak dye suke makan pizza, jadi dia cakap, "xpela, makan la. Ma dah kenyang."


T_T


Bertuah kite. Masih ada mak. Membe aku dah xde mak. Aku x boleh. Nak menangis. Aku bersyukur sangat dpt mak macam mak aku. Dia kawan baik aku, dia kakak aku, dia kekadang yang aku jadikan teman bergaduh. Dia ibuku~


ok. Dah start rindu. Malas nak taip bebanyak. Kan air mata meleleh.


okbai!


* TiMe KaSiH DauN KeLaDi, LaiN KaLi DaTanG LaGi *

2 comments:

  1. baik mak akak kan, hmm ni nak terasa sebak ni. sbb kdg mak pun ckp mcm tu jugak T_T

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...