::. Pengikut setia MisS FeRRaRi .::

Tuesday, January 03, 2012

:: aNTaRa MeReKa DaN MeReKa ::

*GILABOLA*

Assalamualaikum w.b.t..

Berehat bercerita tentang pakwe2 dalam negara, sekarang kite sambung-kan cerita kepada pakwe2 kat lua negara. Over the sea katenye omputih.

Agak lame x bercerita tentang pakwe di luar negara. Biasa la, sape suruh ko dok jauh, jadi kasih-sayang pon lebeyh kepada yang dekat la kan?


Semalam kemain aih berjaga sepanjang malam nak menghabeskan game CHELSEA dan ARSENAL. 

ARSENAL memang terbaik r semalam. Robin Van Persie kurang r. Time aku tgk x pnh plak nak me-nunjuk-kan kehebatan dye, ce kaloo aku x tgk, HATTRICK trus dye bagi. Tapi REF semalam agak macam puaka la. Sepatutnya Arsenal menang semalam taw! *menci2*

Chelsea plak, hmm~ No komen. Tapi dalam BPL 3 team ni je y aku suke. Tapi, Man Utd tetap ranking teratas dalam hatiku. *untuk pakwe luar negara*


Baru2 ni, Manchester United punyer prestasi agak r menurun. Sampai boleh kalah dengan Blackburn.

ManUtd 2 - 3 Blackburn.

Dulu, Berbatov pernah hattrick bila lawan again Blackburn.

ManUtd 7 - 1 Blackburn

Nampak x perbezaan tu? Time menang besar tu memang keje tersenyum jela. Mengingatkan jaringan Berbatov, Rooney, dan Nani.

Tapi, orang kata bola tu bulat kan? Kaloo bola tu petak2 cmane?

errr? Mesti orang dah x kata kan?

Malam tu pulak ramai la orang menggila nak hapdate status pasal Man Utd kalah dengan pasukan ranking 20. Pergh, memang berasap la kan baca statement2 gile tu. Yela, macam la pasukan diorang tu menang memanjang kan? LiverFOOL tu ranking ke berapa skang? Kaloo setakat ranking bawah Man Utd, x payah nak kecoh segala bagai. Nak komen bajet macam team dye bagus. Padahal macam FOOL je pon aku tengok. HUH~

If u can't accept the DEFEAT, PLEASE don't cheer over a VICTORY.

United we stand, even we LOSE.

Aku nak tengok game LiverFOOL vs Man Tity nanti. Sebenarnya memang anti dengan Tity ni, tapi gua harap LiverFOOL kalah teruk. Boleh aku post kat wall dye dengan statement berangin.

Nampak garang kan? Aku memang garang~~


* TiMe KaSiH DauN KeLaDi, LaiN KaLi DaTanG LaGi *

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...