::. Pengikut setia MisS FeRRaRi .::

Tuesday, January 17, 2012

:: Antara aku, dan dia ::

Hari ni hari sedih sedunia.

Dah la soklan pagi td macam haprak. Mungkin jam tu terlebih kuasa bateri. Cepat beno mase berlalu. Aku x cukup mase nak jawab soklan tadi. Gile kentang. X cukup mase tu. Sekali kot baru seumur hidup. Sebelum ni, setengah jam sebelum dah kire markah. Bajet markah nak lulus kekonon. Membe2 aku plak kelua dewan periksa, dah start menggelabah. Aku macam biasa. Berlagak cool. Mungkin sebab ma buat sembahyang hajat pagi tadi. Jadi tenang sikit la. X banyak la. Sikit je. Doa mak kan berkat. Mintak2 result ok. Cukupla sekadar boleh buat ma dan abah tersenyum.

Malam ni plak, tetibe nak menangis. perghh, benci beno aku akan perasaan ini.

Malam ni plak tetibe rindu. Rindu kat ma, abah, along, kak chik, adik. Rindu tu selalu ada. Cuma malam ni menebal sangat. Baru seminggu x balik dah kecoh. X padan dengan umo kan?

Rindu kakak2 aku. Yess, rindu kakak2 saya. Yang jaga saya selama 3 tahun. Bestfriends who's the siblings that ALLAH S.W.T didn't give to me. Time2 nak final ni lagi la menebal ingatan kat mereka. Dulu, kami bersama merempuh peperangan ini. Namun, sekarang, kami terpisah. Seorang di utara. Seorang di timur. Yang dua lagi di pusat bandar. Kakak2, walaupun kita jauh, ingatan dan kenangan akan sentiasa hidup. Terima kasih atas kasih sayang, perhatian yang di curahkan. Semoga hubungan ni akan kekal abadi.

:')



* TiMe KaSiH DauN KeLaDi, LaiN KaLi DaTanG LaGi *

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...