::. Pengikut setia MisS FeRRaRi .::

Monday, December 26, 2011

:: Terima Kenyataan ::

Orang cakap, kalau kita suke kat seseorang tu, jangan bagi dia nampak ea yang kite nak kat dye?

Setuju?

Tapikan kaloo orang dah x nk, kite buat2 nak kat dia pon, die tetap x nk juga kan?
*apaakumelalutni*

Kadang2, dalam hidup ni x semua yang kita nak kita akan dapat. Tak semua yang kita impikan akan menjadi milik kita.

Allah S.W.T telah merancang sesuatu yang lebih baik untuk kite.

Aku pun xtaw sampai bile ayat ni akan menjadi ayat penenang aku.

Setiap ujian yang menimpa, itu bukan sahaja kerana Allah S.W.T ingin menguji keimanan kite, tapi itu juga menunjukkan bahawa Dia masih menyayangi kite.

Selagi ada Dia, ma, abah, along, kak chik, adik dan membe2 aku. Insyallah, aku akan cube. Melupakan benda yang bukan milik aku.

"Rusuk kiri tak kan tertukar"

"moga dia mampu membimbing aku ke jalan yang diredhaiNya."


* TiMe KaSiH DauN KeLaDi, LaiN KaLi DaTanG LaGi *

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...