::. Pengikut setia MisS FeRRaRi .::

Monday, December 19, 2011

:: PaGi TeRaKHiR ::

Hari ini 19 Disember 2011, bersamaan 23 Muharam 1433, berakhir la sudah kelas aku bagi sesi September 2011.



Kiranya pagi terakhir la untuk sem ni. Lepas ni kaloo bangun pagi pun, sebab nak semayang n untuk ke final.

Semacam besh jer sebab lepas ni dah x payah bangun pagi. Esok, aku ada dua test untuk paper MAT441 dan CSC415. Hari Rabu ada test untuk paper MAT422, dan selepas itu bermulalah setadi week aku. Sem ni agak gementar di sebabkan :

1) Jadi sangat2 pemalas.
2) Mood tido jer yang asyik datang memanjang, mood setadi jarang2 jer datang.
3) Ramai bebeno budop pandai dalam kelas aku sehingga kepandaian aku jarang dapat di lihat. ok, statement tu poyo.
4) X berapa nak fokus time kelas.

Aku harap sangat sem ni aku x kecewakan mak aku. Bila tengok budak bijak pandai setadi, pernah jugak aku terfikir, kan best kaloo aku serajin+sepandai+sekiut*erh ada kena mngena ke?* diorang. Kompem2 pakcik Saidi dan makcik Norizan x kan serabut dapat anak macam aku.


Tapi, demi makcik Norizan dan pakcik Saidi yang menjadi pujaan hati ini zamaan berzaman akan ku cuba sedaya upaya. Entri selepas ini akan berkurangan, dan kehidupan di Machangster akan di hapdate selepas 20 Januari 2011. Doakan kejayaaan aku yawww!








* TiMe KaSiH DauN KeLaDi, LaiN KaLi DaTanG LaGi *

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...