::. Pengikut setia MisS FeRRaRi .::

Thursday, December 01, 2011

:: aPa KeLasS HeNDoN ::

"apa kelas indonesia", itulah kata2 yang keluar daripada mulut Norshahrul Idlan Talaha yang memperoleh anugerah PEMAIN PALING BERNILAI @ SUPERMOKH dan PENYERANG TERBAIK. Sebelum keputusan di umumkan, aku pasti ramai yang mengjangkakan Khairul Fahmi Che Mat akan memperoleh anugerah Supermokh. Tapi tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia sape yang tau. *berpantunbebkoade*.

TAHNIAH Norshahrul Idlan Talaha!

Pagi ni, pagi bebuta lagi dapat mesej daripada membe aku yang bernama sabirah. Dia suruh aku beli metro, katanye dia, gmbar pakwe aku ada. Besar punyer. Dapat mesej, trus x lena nak sambung tido. Mandi, terus siap2. Berjalan dengan penuh semangat. Aku beli paper Metro. X tengok pun muke depan. Sebab, setiap kali aku beli paper, aku akan tengok yang belakang dulu. Kemain aih sengih memanjang tengok muka MatYo. Nah, terimalah gambar MatYO!


:: Semangat Bola ! ::


Antara kata2 hikmah daripada matyo :

"Buat apa saya mahu pergi ke Indonesia sebab kita lebih baik berbanding mereka. Sukan Sea pun kita boleh mengalahkan mereka. Kalau hanya sebab sokongan penyokong kelab di sana bagus, penyokong di Kelantan juga bagus". - Norshahrul Idlan Talaha.

ok, lepas ni saya x kan missed game kat kelantan.*kalooxdearalmelintang*

Sangat2 terharu dengan kata2 dia. Ni yang buat semangat berkobar2 nak p tengok game lagi ni. Heeeee~

(^_^)\/

Tapikan dalam kegembiraan tu, ada yang sedihnye. Setelah aku tersengih panjang, tetibe rase berapi tengok page depan. nak taw? Jom layan gambar.



: sdeyh an ? ::

Kecian aku dengan KFCM ni. Lepas 1, bukan 1, tapi 2 plak kisah yang mnyusul. Memule tu agak percaya la dengan setory mory ni, n kompem2 la aku kechiwa kan? Maw x kechiwa, org kelantan kot beb. Tak nak la orang kite sendiri bermasalah. Tapi lepas baca kenyataan yang di keluarkan sendiri oleh both sides, aku agak marah la. Kenapa harus ada orang yang buat cerita macam tu? Melibatkan maruah kot. Kesian Shida Harmi tu. 2 minggu lagi nak kahwin. Nasib baik dapat tunang memahami. 

Sabar jelah ea apek.

Kepada orang yang membikin setory mory tu, insaf2 la werh. 

"What goes around, will comes around"

Apa yang ko buat kat orang lain, akan datang balik kat ko. 

Tak payah nak sakit hati dengan orang lain. Bersyukur dengan apa yang kita ada? Bukankah ianya lebih baik? Jangan mengharap pada yang x sudi.



* TiMe KaSiH DauN KeLaDi, LaiN KaLi DaTanG LaGi *

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...