::. Pengikut setia MisS FeRRaRi .::

Saturday, December 24, 2011

:: aDa aPa DeNGaN CiNTa ::

Assalamualaikum w.b.t...
Tajuk memang xleh blah kan? Sape nak muntah di silekan muntah terlebih dahulu...

Sebenarnya...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Dah buat kerja bodoh! EEi, benci perasaan ini taw x? Konon nak berlagak professional la segala bagai la kan? Sudahnyer, bile tido teringat jugak! *aish*

Ok, perasaan ni sudah hampir 2 tahun terbiar. X bole ke perasaan ni mati jer? Bia la orang lain plak yang ganti. Aish, hati. X ku mngerti apa yang hati mahu.

Sebenarnya, saya ni tetibe dah fren balik dengan "budak" tu kat fb. Memule, buat macam bese jela kan? Konon nak berlagak pro la kan? Last, memang pro pon, pro-sak ataupun lebih di kenali sebagai perosak. Haish, ingatkan bile dah 2 tahun far-far-away bole la aku lupekan "budak" itu. Aish, hati tolomla paham. Kekadang kan kesian dengan Mr N. Mr N? Ok, dye tu skandal aku. Macam hot kan nak ada skandal segala bagai. Dye tu skandal drpd zaman aku muda. Sekarang ni pun muda lagi. Cuma x berapa muda. Ada ke lelaki nak tggu 2 tahun lebih? Aku tak nak berlagak sebab aku pun x taw hati Mr N tu mcm mne. Lelaki. Susah beno nak di percayai. 

Ok, aku bukan nak cite pasal Mr N tapi pasal "budak" tu. Dah la selalu ber-im kat fb tu. Pastu kan memalam bile nak tido tu, start la teringat. 

"andainya telah di takdirkan bahawa dia bkn milikku maka Kau lepaskan la dia dpd hatiku...
sesungguhnya ak redha dgn ketentuanMu..."

Dulu, bile gaduh dengan dia. Doa ni la yang selalu aku mintak. Alhamdulillah, lepas tu kitorang putus. Memang bahagia la kan? Sebab hari2 terakhir bersama dia memang menyiksakan aku. Kaloo x gaduh sehari memang x sah. Phone aku plak memang dah nazak sebab setiap kaali gaduh, ku campaakkan phone tu. 

Aish, malas nak ingat!



"setiap apa yang terjadi, ada hikmahnyer. Allah S.W.T tidak akan menguji hamba-Nya yang tidak mampu. Jodoh pertemuan ajal maut, sume terletak di tanganNya. Aku hanya menadah tangan berdoa semoga urusan ku di permudahkan"

X dilupekan Saengil Chukal hamnida buat Kang Mu Gyul a.k.a Jang Geun Suk!










 * TiMe KaSiH DauN KeLaDi, LaiN KaLi DaTanG LaGi *

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...