::. Pengikut setia MisS FeRRaRi .::

Thursday, November 17, 2011

GaRuDa Di BaHaM HaRiMaU


aum aum aum roar roar roar!

semangat terlebyh sude,..~

ok2, minit ke 80 lagi aku dah piki tajuk berita utama di belog aku. Amacam? Gempak tak? Haaa, kuasa Tuhan tu lagi besar. Kan dah kena balik. Main kotor lagi! *terlebihemosi*
Ok, kalau yang selalu follow sukan sea kat hendon tu, tahulah kan ke-tidak-adil-an yang berlaku. MENYAMPAH. Bila ada game bola malam ni, sumpah. X expect Malaysia akan menang. Sebab ribu-an boo-an daripada hendo-an akan menerpa ke telinga pemain bola Malaysia. Tapi Alhamdulillah, jaringan tunggal Syahrul Azwari me-nidak-kan sume tanggapan aku. Ingat kah kamoo2 pada entri aku berkaitan Syahrul Azwari?




Time game hari tu, aku sendiri mendengar dan melihat segala kutukan kepada dia. Malam ni, dia dah buktikan. X kan setiap kali nak perfect kot? Buat robot la bai.. kan? Papepun, tahniah untuk Syahrul Azwari yang menjaringkan gol untuk Malaysia walaupun beliau baru sahaja berusia 18 tahun!



Suatu hari di padang rumput yg luas, seekor garuda bertemu anak harimau .... Tepat pada saat itu, tiba-tiba garuda berlari2 ketakutan di dlm dalam kandang lalu menyerabutkan seradung seraga serah berserah diserah diserahkan menyerah ... dan terkulai di mamah harimau muda.



*sangat-sangat puas hati malam ni*

info : 

Syahrul Azwari Berusia 18 TAHUN..
Memakai Jersi Bernombor 18
Dan Menjaringkan Gol KEMENANGAN MALAYSIA Pada Minit 18 !!!


* TiMe KaSiH DauN KeLaDi, LaiN KaLi DaTanG LaGi *

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...