::. Pengikut setia MisS FeRRaRi .::

Saturday, November 05, 2011

:: CiNTa HaTi SaYa ::






:: credit to http://wawanfaiz.com ::
:: Sila klik gambar untuk lihat dengan lebeyh terang ::

:: credit to http://wawanfaiz.com ::
:: Sila klik gambar untuk lihat dengan lebeyh terang ::

berita ni da agak basi kalau x silap aku, al maklumla kan aku kheen jarang2 nak mengonline kan diri. Bz tido jer 25 jam. Sebab tu badan naik mendadak. Ok takde kaitan.

(^_~)

Suke sgt2 sebab 3 abdul tu nak balik kelantan balik. Sebenarnya memang suke dgn pertahanan azizi mat rose, kecekapan farhan, n kebotakkan indra. erh, Indra da x botak kan?

hahahahahaha~

Wutever la kan? Semoga dengan kehadiran diorang akan mengembalikan kegemilangan bolasepak Kelantan.



:: credit to http://wawanfaiz.com ::

no 15 tu y terpenting... ngeee.... sebelum ni ada dengar rumours yang Mat Yo akan pindah ke negeri lain, agak sedih malam tu, trus amek bantal, n tido.. Lepas taw dye x jadi pindah n akan stay main ntuk Kelantan, terlonjak-lonjak gembira. 

hahahahaha~

<3 tahun depan boleh la g tgk bola lagi sebab Mat Yo ada.. <3

* TiMe KaSiH DauN KeLaDi, LaiN KaLi DaTanG LaGi *

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...