::. Pengikut setia MisS FeRRaRi .::

Saturday, September 03, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri


:: warna warni aidilfitri::
::sila abaikan kegemukan saya::

























selamat hari raya u ols..!
maaf zahir n batin....

menggedik x statement?

ok2, tahun ni hajat di hati nak berkumpul dengan my big family. Tapi kan, tengah2 puasa tu hampir2 semua my big family tak boleh balik beraya. seriously, aku menangis. Tetapi, last2 puasa tu, uncle aku balik jugak setelah di rayu oleh kami adik beradik. Aunt aku x dapat balik beraya di sebabkan kesibukan bekerja di tambah pulak dengan kesibukan suaminya, membuatkan dia hanya mampu beraya di tempat dia bekerja sahaja. Lagi sorang uncle aku pulak x dapat balik sebab berkhidmat untuk negara! Askar la katakan..

Jadi, raya kali ni kami kekurangan 2 orang.

tapi both of them promise untuk give the big celebration when Raya Haji ni..

so, bigger family will be on this Raya Haji.


dengan ini saya mempersembahkan my big family!


tapi kan, bukan lah big sangat memandangkan dua orang tiada.



this is my laply family! buah hatiku, pengarang jantungku..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...