::. Pengikut setia MisS FeRRaRi .::

Wednesday, September 07, 2011

:: PiaLa MaLaYSia 2011 ::

Piala Malaysia memulakan tirai pada malam ini. Dan nampaknya Kelantan membuka tirai dengan langkah kanan setelah menang 2-0 ke atas Sarawak hasil jaringan cantik Norshahrul Idlan Talaha pada minit ke 64 dan di susuli dengan jaringan Chanturu pada minit ke79.



Tahniah kepada pasukan Kelantan.

Dengan kemenangan 2-0 ke atas Sarawak, Kelantan berjaya menduduki tangga teratas di dalam kumpulan C.


Antara lain2 keputusan pembukaan tirai Piala Malaysia:

*PIALA MALAYSIA 2011* - RESULT

06/09/2011 (SELASA)

-Kumpulan A-



Sabah[0] vs Perak[0] (Stadium Likas)


Johor[0] vs Kedah[2] (Stadium JB)

-Kumpulan B-

Selangor PKNS[1] vs Negeri Sembilan[2] (Stadium MPBJ)

Sime Darby[0] vs Terengganu[3] (Stadium MP Selayang)

-Kumpulan C-

Sarawak[0] vs Kelantan[2] (Stadium Kuching)

Johor FC[0] vs Felda United[2] (Stadium JCORP)


-Kumpulan D-

T-Team[1] vs Selangor[0] (Stadium SINS)

PDRM[0] vs Kuala Lumpur[3] (Stadium Paroi)




amacam?
terbaik dari ladang x ayat aku? kan aku dah pernah cakap dalam ENTRI INI yang aku boleh jadi wartawan.. *sile gelakkan saya*


mmemandangkan malam ni tiada live perlawanan di antara Kelantan vs Sarawak, so aku menengok la game antara T-Team vs Selangor.


T-Team[1] vs Selangor[0]


Gile bosan pada separuh masa pertama.


tapi pada separuh masa kedua, ada peningkatan daripada pihak Selangor dan T_Team. Aku rase mungkin pihak Selangor kena kemaskan pertahanan. Goalie dah power. Dapat menepis bola, mungkin silap daripada pihak pertahanan yang menyebabkan gol selangor di bolosi pada min ke-73.


pada pendapat aku la kan, mungkin jugak pemain selangor tertekan dengan misi 33. tapi, aku pun tak taw ! 
semoga Selangor mampu bangkit untuk mengejar misi 33.






* semoga Kelantan mampu mempertahankan kejuaraan tahun lepas*


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...