::. Pengikut setia MisS FeRRaRi .::

Saturday, September 10, 2011

:: eNouGh ::

y?
kenapa?
purke?
whei?


orang jahat x selalunye jahat kan? apabila orang jahat tu nak berubah, apa salahnyer  kaloo bagi chance? mane taw kot2 orang jahaat tu lagi baik daripada orang baik yang kononnye baik tu! Kite ni manusia biasa je, bukannye maksum seperti para nabi. Bila kite menjadi manusia yang biasa, sudah semestinyer la kesilapan adalah perkara biasa dalam rutin hidup kite. btol dak? Tapi, teman yang baik, akan menegur segala kesilapan kita, akan membawa kita ke arah jalan kebaikan. Akan senantiasa membantu kita untuk mengelakkan kita dalam melakukan kesilapan yang sama.

aku rasa la kan orang yang x boleh nak terima perubahan seseorang yang jahat tu lebih jahat daripada orang yang jahat tu..!

mesti korang pelik kan kenapa la tetibe jerk aku nak menghapdate sal article jahaat ni?

aku pada suatu masa dulu pernah menjadi seorang insan yang jahat pada mata seorang insan yang konon2 baik la. Tapi pada mata membe2 aku, aku ni kurang baik. ok, aku admit, i once be a playgirl, but now i repent. aku pun da terima padah. aku x taw la kaloo suatu masa nanti aku akan kembali jadi playgirl kan, sbb aku ni orang melayu, dan orang melayu mudah lupa, tapi buat masa sekarang aku menyesal dengan apa yang aku lakukan dahulu. Insyallah, aku x akan mempermainkan lelaki lagi.

*sigh*

apa yang aku nak cerita sebenarnye ni.....

aku sakit hati...

sumpah terasa...

manusia ni memang camtu kan...

xpela, sekurang2nya aku da cube untuk menjadi yang terbaik untuk ibubapa aku...

that's it...
enough...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...