::. Pengikut setia MisS FeRRaRi .::

Saturday, April 09, 2011

:: BesH GiLe ::

Y.A.N.A B.U.D.A.K B.A.I.K

mmg sesangat damn ak ase..... aku cube sedaya upaya untuk bersabar... sedaya upaya yang aku ada. walaupun ak xmengerti tentang perasaan kau.. boleh x kau mngerti perasaanku ini..? plessss.... tahukah di kau aku suda letih..? andai bisaku ku pejamkan mata untuk seketika... pergh, mmg pagi esk barula aku nak bgun! huh! ape..? korang ingat aku nak wat ayat jiwang...? HELLO... not mine at all ok..? aku pon x mengerti dgn seorang Hamba Allah ini... sedang ak dengan Cik Meera yang kiut miut wat esaimen, boleh pulak dye terbungkam..! pernah x ko rase penampar aku barang sedas due..? mmg sedap, besh gile kot..! cyes, ak pnh tmpar sekor budak ni, mahu 3 ari pipi dye bengkak.... tolong jangan buat ak bg barang yang terbaik tu kepada kamoo yer syg..? hampeh!

Y.A.N.A B.U.D.A.K B.A.I.K

1 comment:

  1. salam....

    folo ur blog..

    susah kalau member tak bagi kerjasama..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...